1. Postanowienia ogólne i definicje

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, świadczonymi w Klinice Salve Medical (os. 2 Pułku Lotniczego 31/LU1, 31-870 Kraków), zwanej dalej „Kliniką Salve Medical”, prowadzoną przez Annę Sołtys prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Martiflex Grupp Polska Sp. z o.o. (ul. Domki 14, 31-519 Kraków, stałe miejsce działalności: os. 2 Pułku Lotniczego 31/LU1, 31-870 Kraków).
  2. Przed skorzystaniem z usług w Klinice Salve Medical należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
  3. Skorzystanie z usług w Klinice Salve Medical jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  4. Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz uczestniczyć w Wizycie mogą wyłącznie osoby pełnoletnie (zwane dalej Pacjentem). Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług za zgodą opiekuna prawnego.

2. Rejestracja na Wizytę

  1. Usługi w Klinice Salve Medical świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją Wizyty, za wyjątkiem sytuacji opisanych w Regulaminie.
  2. Wizyty można umawiać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–19:00.
  3. Pacjenci są rejestrowani zgodnie z grafikiem przyjęć specjalistów.
  4. Jeśli grafik jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową.
  5. Podczas Rejestracji pracownik Kliniki może przeprowadzić wstępny wywiad w celu oszacowania czasu trwania Usługi.
  6. Podczas Rejestracji Pacjent jest zobowiązany podać:
    • imię i nazwisko,
    • numer telefonu,
    • adres e-mail,
    • wiek,
    • informację, czy Usługa realizowana jest w formie bonu podarunkowego.
  7. W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o przesłanie zdjęcia dotyczącego problemu.
  8. Między wizytami zapewniane są 10-minutowe przerwy na dezynfekcję gabinetów.
  9. Na 24 godziny przed terminem Wizyty Pacjent otrzymuje SMS przypominający.
  10. Jeśli Pacjent nie odwoła Wizyty co najmniej 24 godziny wcześniej, Wizyta zostanie uznana za aktualną.

3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie Wizyty

  1. Pacjent powinien stawić się na Wizytę co najmniej 10 minut przed umówionym terminem.
  2. Klinika zastrzega możliwość przesunięcia godziny Wizyty w wyjątkowych przypadkach.
  3. Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować odmową wykonania Usługi, chyba że Klinika wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Wizyty.
  4. Nieprzystąpienie do Wizyty bez jej wcześniejszego odwołania uprawnia Klinikę do obciążenia Pacjenta kosztami w wysokości 70% wartości Usługi.
  5. Klinika ma prawo odwołać Wizytę z 24-godzinnym wyprzedzeniem i zaproponować nowy termin.
  6. Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę najpóźniej 24 godziny przed terminem.

4. Przebieg Wizyty

  1. Usługi są wykonywane przez wykwalifikowanych specjalistów.
  2. Na pierwszej Wizycie przeprowadzany jest wywiad z Pacjentem.
  3. Po wywiadzie specjalista przedstawia plan terapii oraz wstępną wycenę.

5. Płatność

  1. Pacjent jest zobowiązany do zapłaty za Usługi. Cennik jest dostępny na stronie internetowej oraz w Klinice.
  2. Dostępne formy płatności:
    • gotówka,
    • karta płatnicza,
    • bon podarunkowy.
  3. Zapłata następuje po odbytej Wizycie, chyba że Regulamin stanowi inaczej.

6. Procedura reklamacyjna

  1. Pacjent ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 7 dni od wykonania Usługi.
  2. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail lub listownie.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
  4. W przypadku uznania Reklamacji Pacjent ma prawo do bezpłatnej korekty lub zwrotu kosztów.
  5. Reklamacja nie obejmuje powikłań wynikających z indywidualnych predyspozycji Pacjenta.

7. Odpowiedzialność

  1. Pacjenci ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w Klinice.
  2. Klinika nie odpowiada za rzeczy pozostawione poza wyznaczonymi miejscami.
  3. Klinika nie odpowiada za subiektywne niezadowolenie z Usługi wykonanej zgodnie ze standardami.

8. Postanowienia końcowe

  1. Na terenie Kliniki obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu i używek.
  2. Zabrania się wprowadzania zwierząt do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi.
  3. Podczas pandemii COVID-19 obowiązują dodatkowe środki bezpieczeństwa (pomiar temperatury, ankieta epidemiologiczna, noszenie maski).
  4. Regulamin i Cennik są dostępne na stronie internetowej Kliniki.
  5. Spory dotyczące Usług powinny być rozwiązywane polubownie.
  6. Regulamin obowiązuje od 08.05.2023 r.